Wskaźniki jakości Usługi

WebMaster. Opublikowano w InterNET HELP

I kwartał 2012

 

II kwartał 2012

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2012

 

IV kwartał 2012

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

I kwartał 2013

 

II kwartał 2013

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2013

 

IV kwartał 2013

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 

I kwartał 2014

 

II kwartał 2014

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2014

 

IV kwartał 2014

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 

I kwartał 2015

 

II kwartał 2015

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2015

 

IV kwartał 2015

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 

I kwartał 2016

 

II kwartał 2016

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2016

 

IV kwartał 2016

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

I kwartał 2017

 

II kwartał 2017

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%

III kwartał 2017

 

IV kwartał 2017

Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych 100%
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin 100%
Wskaźnik reklamacji faktur 0%
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni 100%
 
Realizacja wniosków o przyłączenie do sieci w ciągu 14 dni roboczych  
Usunięcie uszkodzeń w ciągu 48 godzin  
Wskaźnik reklamacji faktur  
Udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni  

Komunikaty

 

Klauzula informacyjna


W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, CyberNET Renata Kasperczyk z siedzibą w Chrzanowie (32-500), Krakowska 15, NIP: 628-186-72-24, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarza Pani/Pana dane osobowe.

Wobec powyższego oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że:

- administratorem moich danych osobowych jest CyberNET Renata Kasperczyk z siedzibą w Chrzanowie, która będzie przetwarzać moje dane w związku z intencją zawarcia umowy w sposób legalny,

- podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wykonania usługi,

- moje dane osobowe będą przetwarzane i udostępnione innym podmiotom uprawnionym, wyłącznie we wskazanym celu umowy oraz wyłącznie w zakresie określonym w przepisach prawa,

- mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,

- podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r.,

- dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi oraz do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,

- mam prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uznam, iż przetwarzanie moich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016r.

Zmiana operatora PROMOCJA

Jeśli w ciągu miesiąca od rozwiązania umowy z obecnym operatorem przyłączysz się do naszej sieci możesz otrzymać nawet do 6 miesięcy abonamentu za połowę ceny! *

* Nie dotyczy oferty Internetu światłowodowego

Polecenie znajomemu PROMOCJA

Poleć Nas swojemu znajomemu dzięki czemu Ty i On otrzymacie korzystne upusty w abonamencie. *

* Nie dotyczy oferty Internetu światłowodowego